Støt op om din klub og vær med til at præge klubbens fortsatte arbejde.
Generalforsamlingen afholdes på Abrahamsens Gård – klubhuset:
Onsdag d. 24. februar kl. 19:00 til 22:00
Dagsorden efter vedtægterne (se evt: http://okgorm.dk/bestyrelse-og-udvalg/) :
1. Valg af dirigent.
2. Beretning.
3. Regnskabsaflæggelse
4. Indkomne forslag.
5. Valg af ledelse i.h.t. § 5.
Valg af klubhusudvalg i.h.t. § 7 A
6. Eventuelt.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, må være indsendt til bestyrelsen senest 8 dage før generalforsamlingen.
Der vil senere i denne indkaldelse komme lidt uddybning af punkterne og et link til årsberetningen, der kun vil blive kommenteret på generalforsamlingen, hvor der selvfølgelig kan stilles og besvares spørgsmål til beretningen.
Der vil komme nyt om oprettelse af et skoleudvalg, vi skal bl.a. snakke om, hvad vi frivilligt stiller op til for at understøtte klubbens økonomi. Alle bestyrelsesposter på valg stiller op til genvalg.
Beretning og senere et udførligt referat af generalforsamlingen kan læses her på hjemmesiden under klubinfo-bestyrelse og udvalg-generalforsamlinger.